"> بهداشت و سلامتی خانواده-چگونه با آلودگی هوا مقابله کنیم ؟ مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

بهداشت و سلامتی خانواده-چگونه با آلودگی هوا مقابله کنیم ؟

بهداشت و سلامتی خانواده-چگونه با آلودگی هوا مقابله کنیم

بهداشت و سلامتی خانواده-چگونه با آلودگی هوا مقابله کنیم

مهکام-به این عکس نگاه می کنی تمام وجودت پر از آلودگی می شه ، وای به حال تنفس این هوای آلوده

مقابله خانوادگی با آلودگی هوای شهرهای بزرگ

خانواده ها و والدین گرامی با توجه با آلودگی بسیار بالای هوای برخی از شهرهای بزرگ کشورمان مانند تهران ،مشهد،اصفهان،تبریز،اراک و … می توانید با مصرف میوه از اثرات نامطلوب آلودگی هوا بر روی سیستم تنفسی خود و فرزندان و سالمندان خانواده کاست.

خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در گزارشی بیان کرده ، مطالعات اخیردانشمندان نشان می‌دهند میوه‌ها می‌توانند به عنوان فیلترهای طبیعی برای ریه‌ها به حساب آیند و از آن‌ها در مقابله “آلودگی هوا” محافظت می‌کنند.

مواد آلوده کننده هوا مثل مونواکسید کربن، دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن دارد، ذرات معلق در فصل زمستان باعث به خطر انداختن سلامتی ساکنان شهرهای پرجمعیت می‌شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دسرهای میوه‌ای برای کودکان بهترین گزینه برای مجبور کردن آن‌ها به مصرف میوه در این فصل است و سالمندان با خوردن میوه‌های فصل می‌توانند از ریه‌ها و سیستم تنفسی خود در روزهای آلوده حفاظت کنند.

گفتنی است آلودگی هوا جلوی عمل رادیکال‌های آزاد را می‌گیرد و آلاینده ها می توانند بر روی سلول‌های تنفسی عوارض نامطلوبی را به جا بگذارند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند؛ سالمندان و کودکان در روزهای آلوده باید بین ۳ تا ۴ واحد میوه مصرف کنند و جوانان می‌توانند با مصرف ۲الی ۳ واحد از خطرات آلودگی هوا ایمن بمانند.

مجله اینترنتی مهکام آرزوی داشتن خانواده برتر و موفق در سلامتی و بهداشت را آرزومند است.

پیشنهاد مطالعه:  چگونه با کودک بیش فعال برخورد کنیم ؟

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی - خانواده خوشبخت-www.mehcom.com

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی تربیت کودک ،تربیت فرزند ،چگونه بچه هایمان را تربیت کنیم،تربیت فرزند پسر، تربیت فرزند دختر ،تربیت فرزند در اسلام ،تربیت بچه ها، تربیت بچه ،چگونه فرزند تربیت کنیم ،چگونه فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه فرزند خود را خوب تربیت کنیم ،چگونه یک فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه بچه خوب تربیت کنیم … ادامه مطلب »

*********************************************

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان

چگونه والدین بهتری باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان-www.mehcom.com

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین بهتری باشیم (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر بهتری باشیم ؟ چگونه با نوجوانان رفتار کنیم ؟ چگونه با نوجوانان ارتباط برقرار کنیم؟ روش های ارتباط … ادامه مطلب »

*********************************************

مجموعه پزشک کودک – پزشک فرزند خود باشید

مجموعه پزشک کودک - اورجینال-www.mehcom.com

مجموعه پزشک کودک- آیا شما هم دنبال پزشک کودکان خوب می گردید ؟ آیا شما دوست دارید که یک پزشک کودک همیشه به شما جواب بگوید ؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید اگر خدای ناکرده در انتهای شب روزهای خاص تعطیل بچه ای علائمی از بیماری بروز داد باید چه کاری انجام دهید ؟ ما به … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  چگونه می توان با استقلال طلبی نوجوانان مواجه شد ؟
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×