"> باربارا دی آنجلیس زنها عاشق کارت تبریک مردان هستند رازهایی درباره زنان
مشاوره آنلاین مهکام

باربارا دی آنجلیس : زنها عاشق کارت تبریک مردان هستند

زنها عاشق کارت تبریک مردان هستند

زنها عاشق کارت تبریک هستند-www.mehcom.com

زنها عاشق کارت تبریک هستند-www.mehcom.com

باربارا دی آنجلیس یکی از مشهورترین مشاوران خانواده در آمریکا در کتاب مشهور خود ، رازهایی درباره زنان می گوید :

به مناسبت های مختلف به ما کارت تبریک بدهید . ما زن ها عاشق کارت تبریک هستیم. هرگز از آن سیر نمی شویم. در تحقیقات و مصاحبه هایم همگی زن ها بدون استثناء به کارت تبریک اشاره کرده بودند.

در اینجا منظورم تنها به مناسبت های خاصی همچون تولدها و سالگردها نیست . به بهانه های مختلف می توانید کارت های مختلفی را به نامزد یا همسر خود بدهید. کارت های مضحک و خنده دار ، رمانتیک ، زیبا ، دست ساز و ساده هرچه بیشتر ،بهتر!

می پرسید چرا ما زن ها عاشق کارت هستیم ؟
پاسخ ما این است که : زیرا نشانه ی توجه شما به ما هستند.نشانه ایی مسلم از اینکه به ما فکر می کردید و برای آن ،  خود را به زحمت انداخته اید. ما آنها را نگه می داریم. بارها و بارها آنها را می خوانیم و نزد دوستان مان به آنها می نازیم !

مردان عزیز :
می دانم پاسخ تان چیست : من یکی که اهل کارت و این حرف ها نیستم ! پاسخ من نیز به شما این است که : حتی اگر لازم شد خود را مجبور کنید !

خیلی چیزها در زندگی وجود دارند که دوست ندارید انجام دهید اما مجبورید : مثل رعایت سرعت مجاز و … تنها توقع مان این است که هر چند وقت یکبار یک کارت کوچک خریداری کنید.

مگر چقدر این کار مشکل است ؟ لازم نیست این کار منطقی به نظر آید . مجبور نیز نیستید از انجام این کار حتما لذت ببرید. فقط آن را امتحان کنید. به یک مغازه بروید و یک دسته کارت را یکجا با هم خریداری کنید تا هر بار مجبور نباشید به خرید بروید.

پیشنهاد مطالعه:  باربارا دی آنجلیس : با زنها به خرید بروید

کارتهای الکترونیکی از طریق پست الکترونیکی فرستاده می شوند نیز بسیار عالی اند گرچه کارت های واقعی که موجودیت فیزیکی دارند و ما می توانیم آنها را لمس کنیم یا به روی میزمان قرار دهیم ، بهترند.

حال که کارت ها را خریداری کرده اید با آنها چه کار خواهید کرد ؟ خوب ، چیزی روی آنها بنویسید. سپس می توانید آنها را به ما بدهید یاد آنها را بر روی بالش مان یا توی کیف دستی مان یاد داخل ماشین، بروی یخچال بگذارید یا سرانجام هر جایی که می دانید آن را پیدا خواهیم کرد. زنها عاشق غافلگیر شدن هستند.

و کلام آخر اینکه: به این کارتها به چشم پیش نوازش بنگرید.آیا می دانستید که حروف C A R D S حروف اول کلمات: Ceremonious Attention Rewarded by Dynamite Sex به معنای توجه رسمی (تشریفاتی) اعطا شده توسط سکس دینامیتی !!! می باشند؟! دست کم از این به بعد تداعی معانی ای که با این کلمه خواهید داشت مثبت تر وسازنده تر خواهد بود.

خلاصه کلام اینک هرگاه ما زنها کارتی را از طرف شما دریافت می کنیم به شما احساس نزدیکی بیشتری کرده به دفعات بیشتری به روابط جنسی با شما نیاز پیدا می کنیم .

خب ، نظرتان چیست ؟ آیا نمی خواهید به مغازه ی محله تان سری بزنید ؟ !

منبع: کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند نوشته باربارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی انتشارات نسل نواندیش
مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق –رازهای همسرداری

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×