"> اقدمات لازم در هنگام حوادث رانندگی - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

اقدمات لازم در هنگام حوادث رانندگی

اقدمات لازم در هنگام حوادث رانندگی

اقدمات لازم در هنگام حوادث رانندگی-www.mehcom.com

اقدمات لازم در هنگام حوادث رانندگی-www.mehcom.com

1- حدود 80 درصد حوادث ناشی از رانندگی به علت حمل ناصحیح مصدوم به بیمارستان رخ می­دهد. پس دقت کنید که اگر طریقه حمل صحیح بیمار یا مصدوم را بلد نیستید، بهترین کار جابه ­جا نکردن مصدوم و تماس با اورژانس یا نیروهای امدادگر می­باشد.

2- در برخورد با یک مصدوم ابتدا یک ارزیابی اولیه انجام دهید و در صورت امکان، به آسیب­ های تهدیدکننده حیات رسیدگی کنید. در مورد هر مصدومی که در حوادث رانندگی آسیب دیده است، همیشه فرض کنید که آسیب گردن (نخاع) وجود دارد و سر مصدوم را تا رسیدن نیروهای کمکی، با دست نگهدارید.

3- در اسرع وقت با مراکز آتش ­نشانی و اورژانس تماس بگیرید.

4- موتور تمام وسایل نقلیه آسیب دیده را خاموش کنید. www.mehcom.com

5- در صورت امکان، مصدوم را جابه ­جا نکنید. مصدوم را فقط در صورتی می­توانید با رعایت قوانین ایمنی جابه­ جا کنید که کاملاً ضرورت داشته باشد (مثلاً نشت گازهای سمی).

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده –  در هنگام حوادث رانندگی

منبع : مجموعه کتاب های آگاه سازی پیشگیری از حوادث نویسندگان : دکتر مهرداد معمارزاده ، نیره السادات نوری ، دکتر عصمت کریمیان

کلمات کلیدی : حوادث رانندگی ,  در هنگام حوادث رانندگی ,  حوادث ,  رانندگی ,  آموزش خانواده

پیشنهاد مطالعه:  آسیب های اجتماعی نوپدید-ویژگی های چت کردن در اتاق های گفتگو
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×