"> ازدواج آسان آرزوی جوانان و لق لقه زبان دیگران - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

ازدواج آسان آرزوی جوانان و لق لقه زبان دیگران

ازدواج-آسان-دانش-آموزی

ازدواج آسان آرزوی جوانان و لق لقه زبان مردان و زنانی که شبها را به تنهایی سپری نمی کنند!

وقتی که مردان و زنان متاهل ، والدین مسئولیت شناس کنونی خود جوانی بودند مجرد به زمین و زمان بد می گفتند چرا که کسی نبود به دادشان برسد. کمکشان کند تا ازدواج آسان و راحت داشته باشند. و شاید با خود می گفتند که وقتی که بزرگتر شدیم ، دستمان به دهانمان رسید.

مراقبیم که شرایط ازدواج جوانان را راحتتر کنیم همانطور که دین اسلام گفته است. اما … وقتی که ازدواج کردند با تمام سختی هایش و وقتی که دختر و پسر آوردند و با قد کشیدن فرزندانشان قد و عمرشان کوتاهتر شد. شب خواستگاری دختر و پسر جوونشان ، فراموش کردند، که عهدی داشتند در ایام جوانی .

راستی راستی همه ما یادمان رفته ایام جوانی که وقتی که جنس مخالف را می دیدیم دیگر خون به مغزمان نمی رسید! تازه در آن زمان که هنوز بلوغ زودرس نیامده بود که هیچ همه منتظر بلوغ بودند که بیاید ولی ناز می کرد …  . نه در این دوره زمونه که ماهواره و اینترنت و مخصوصا رسانه و سینمای خودی هنوز به دنیا نیومدی همه چیز رو بهت یاد می دن !

بگذریم و به این فکر نکنیم وقتی دختر و پسر نوجوان که حالا حالا ها حدود ده ،پانزده سالی با ازدواج اونهم در شرایط بسیار سخت فاصله دارند. وقتی که فشارشون بالا می ره ! باید چیکار کنند !  ولش کن بابا ! من که خوشم بی خیال بقیه ! تا ابد که جوون نیست اونم پیر می شه ! می بینه که مشکلش حل شده ! ………….. البته شاید!

پیشنهاد مطالعه:  17 نشانه که بفهمیم پسری تصمیم ازدواج دارد
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×