"> آرایش کردن برای زشت شدن - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

آرایش کردن برای زشت شدن

آرایش کردن و زیبایی صورت

خانمها دقت کنید !

بعضی از خانمها در استفاده از مواد آرایشی به طوری رفتار میکنند که به جای زیباتر شدن چهره خود را زشت تر میکنند  به عنوان مثا ل آرایش کردن به روش:
1 – لب های چسبنده براق
در سال های اخیر رژ لب های چسبنده براق در بازار رواج پیدا کرده است و اغلب لزج هستند این نوع رژ لب چهره را زشت تر نشان میدهد.
2 – موهای چوب شده
موهایی که حالت غیر طبیعی دارد زیبایی خود را از دست داده است.
3 – رژ لب های برجسته
4 – موهای اضافه شده ( اکستنشن ها )
5 – چشمان زیاده از حد دودی شده
این فقط شمایید و یک آینه و یک سایه چشم. اما اگر زیاد از این سایه چشم تان استفاده کنید خودتان را در آینه بسیار زشت و غیرطبیعی می بینید. اگر سایه چشمان تان بیش از حد تیره و دودی باشد جلوه ناخوشایندی به چهره شما خواهد داد.
6 – نارنجی بد رنگ
رنگ برنزه بسیار زیبا و جذاب است اما نه آنگونه که شما را تبدیل به پرتقال کند. به دنبال رژ گونه ای باشید که به طور طبیعی یک درجه تیره تر از پوست صورت تان باشد. اگر نگرانید که اشتباه کنید ، رژ گونه خود را با یک مرطوب کننده یا لوسیون مخلوط کنید و سپس آن را به صورت تان بمالید.
7 – مانیکورهای تیره ، براق و طرح دار

پیشنهاد مطالعه:  رابطه کار و رزق و روزی در نگاه امام علی (ع)
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×