"> نرم افزار کتابخانه جامع دارویی - اورجینال - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال

نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال

نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال

آیا تا به حال شده که نیاز پیدا کنید که اسم دارویی را بیابید ؟ یا نام دارویی را بدانید ولی ندانید که موارد مصرف آن کدام است ؟ یا تا بحال نشده که بخواهید ترکیبات شیمایی دارویی را بدست بیاورید ؟ به هر حال اگر به دنبال اطلاعات کاربردی درباره انواع و اقسام دارو ها هستید حتما نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال را تهیه کنید !

نرم افزار کتابخانه جامع دارویی - اورجینال

نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته دانشگاهی

این مجموعه مجموعه کتابخانه دارویی یا PDR Electronic Library ( همراه با دایره المعارف و فرهنگ لغت تخصصی پزشکی) می باشد که مناسب برای استفاده پزشکان ، داروسازان ، دانشجویان و عموم مردم است.

قابلیت های کتابخانه دارویی :

شامل توضیحات کامل درباره ترکیبات شیمیایی دارو، موارد مصرف ، طرز مصرف مکانیسم دارو و …
امکان جست و جو بر اساس نام , نوع و شرکت سازنده دارو
شامل داروهای کلینیکی ، تخصصی و …
شماره مجوز 155/6351485

فروشنده: زرين

قیمت: 12,000 تومان

روش خرید اینترنتی نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال:

برای خرید  پستی نرم افزار کتابخانه جامع دارویی – اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود از تولد تا 5 سالگی- قسمت هفتم-جم لایف
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

  1. محمدرضا خورشیدیان گفت:

    با سلام من فایل دکتر هلاکویی را بعد از پرداخت وجه دانلود کردم ولی اجرا نمیشود سایت شما چرا قسمت پشتیبانی ندارد من چیکار کنم؟

    • حسن رامشینی گفت:

      سلام اگر فایلتان کامل دانلود شده باشد فقط شما باید آنرا از حالت فشرده خارج کنید و استفاده نمایید. لطفا ما را از نتیجه کار مطلع نمایید.

×