"> مهکام | مادران باردار و تقویت هوش فرزندشان - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

مهکام | مادران باردار و تقویت هوش فرزندشان

مادران باردار و تقویت هوش فرزندشان

زنان باردار چه کاری انجام دهند تا فرزندشان باهوش شود؟
چه کار کنیم کودکمان باهوش شود؟
تیز هوشی بچه به ورزش کردن مادران باردار نیز مرتبط است؟

سرویس بهداشت و درمان ایسنا گزارش داد که :

زنان بارداری که سه نوبت در هفته ورزش می‌کنند، می‌توانند کودکانی را به دنیا بیاورند که حافظه قوی‌تری دارند.

فرضیه بالا بعنوان قسمتی از یک پژوهش جدید در دانشگاه مونترال مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. جناب دکتر دیو الم برگ متخصص نوروروانشناسی در این زمینه بیان کرد: مطالعات اخیر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان داده است که مادران فعال، نوزادانی بدنیا می‌آورند که حافظه آنها بهتر و قوی‌تر از فرزندان زنان بی‌تحرک و کم تحرک است.
وی همچنین بیان کرده است: تا جایی که ما می‌دانیم این اولین پژوهشی است که موضوع فوق را روی انسان‌ها مورد مطالعه و آزمایش قرار خواهد داد.
دکتر برگ یادآور شده که : ما تصور می‌کنیم مادرانی که در دوران حاملگی ورزش می‌کنند، فرزندانشان عملکردهای ذهنی کامل‌تری دارند بویژه حافظه بلندمدت آنها قوی‌تر است. این فرضیه که در حیوانات نتایج مثبت داشته به زودی روی انسان‌ها نیز بررسی خواهد شد. در این آزمایش‌ها قرار است 60 زن 20 تا 35 ساله مورد مطالعه قرار بگیرند. این زنان باردار هستند و توانایی‌های ذهنی نوزادان آنها 10 روز پس از تولد با استفاده از یک دستگاه الکتروآسنفاگرام ارزیابی می‌شود.

هر چند که شاید هنوز نتایج این تحقیفات منتشر نشده است. اما ضرری ندارد که مادران باردار در هفته سه روز را به ورزش بپردازند.

به نقل از : isna,ir

پیشنهاد مطالعه:  دعا جهت پسر شدن جنین

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده -بارداری

آموزش تربیت فرزند دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش کامل تربیت فرزند از پروفسور دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی – با داشتن این مجموعه کامل می توانید هر جایی که هستید حتی در حین رانندگی ، آشپزی و … اصول تربیت فرزند و نکات مهم تربیتی را از دکتر فرهنگ هلاکویی بیاموزید  ادامه مطلب »

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کارشناس برنامه خانواده – می توانید فنون و روشهای ، طراحی برش و دوخت را یاد بگیرید و با کمترین هزینه به یک خیاط ماهر تبدیل شوید  ادامه مطلب »

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و بچه داری و نگهداری نوزاد از بدو تولد و حتی حاملگی تا 2 سالگی کودک- اگر قرار است که ما فرزندی داشته باشیم چه خوب است که بهترین بچه دنیا مال ما باشد … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×