"> مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد - دانستنی های قبل از ازدواج موفق
مشاوره آنلاین مهکام

مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد – دانستنی های قبل از ازدواج

مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد !

دانستنی های قبل از ازدواج-آگاهانه ازدواج کنیم!
معمولا در پایان داستان های عاشقانه دو عاشق و دلداده به هم می رسند و به خوبی و خوشی زندگی می کنند و من و شما فکر می کنیم که چه خوب ! به هم رسیدند و با هم برای تمام عمر در خوشی و خرمی ، کیف می کنند.

متاسفانه داستان های عاشقانه را به این ترتیب که گفتیم جوانان قبول می کنند و در ذهن می پرورانند که اگر با فلان شخص ازدواج کند همه چی حل است . یک خانواده موفق ، یک خانواده خوشبخت یک زوج رویایی و …

همین تفکر ناخودآگاه باعث می شود وقتی که وارد زندگی مشترک می شوند و احساسات جوانی کمی فروکش کرد و چشمانشان فرصتی برای دیدن واقعیات پیدا کرد! وضعیت زندگی مشترک را متفاوت از آنچه که قبل از ازدواج فکر می کردند ، بیابند .

مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد - دانستنی های قبل از ازدواج-www.mehcom.com

مشکلات در تمام زندگی ها وجود دارد – دانستنی های قبل از ازدواج-www.mehcom.com

در این موقع دختران و پسران تازه ازدواج کرده ، می روند دنبال اینکه مشکل کجاست ؟ باز بدلیل کمی تجربه ، سرما و گرما نچشیده بودن، باعث می شود که فکر کنند، مشکل مطمئنا در همسرشان است چرا که به یاد ندارند دیده باشند که زندگی های موفق دیگران مشکلی تا به حال داشته باشد. پس حتما همسرش مشکل دارد.

راه حل چیست ؟ خوب با دندان پوسیده که فقط اذیتمان می کند چه باید کرد ؟ بله طلاق ،جدایی مهر را می بخشیم و جانمان را آزاد می کنیم یا زندان را به جان می خریم تا از دست جادوگر خوش چهره نجات پیدا کنیم ؟

پیشنهاد مطالعه:  کنترل جمعیت از دید اسلام

بازهم اشتباه پشت اشتباه !

بازهم اشتباه پشت اشتباه ! دیگران گاها میانجی گری می کنند اما جوان ما که فکر می کند در هیچ زندگی مشترکی مشکلی نیست ! پایش را توی یک کفش می کند که شما نمی دانید من با چه آدم عوضی ! زندگی می کنم . باید از او جدا شوم تا راحت شوم ! واقعا آنهایی که بجز مواردی خاص مثل اعتیاد ، از همسرانشان جدا شده اند، راحت شده اند ؟ (البته حتی اعتیاد هم دلیل کاملی برای طلاق نیست ! ) یا بازهم مسائلی دارند ؟

بله متاسفانه داستان بسیاری از زندگی های شکست خورده لیلی و مجنون ها و شیرین و فرهاد های جامعه ما چنین سرنوشتی پیدا می کند.

خوب چه باید کرد ؟
باید تمام والدین ها و خود جوانان دختر و پسر به این درک برسند ، باور کنند که در تمام زندگی های مشترک چه موفق و چه ناموفق مشکل و مسئله وجود دارد بلکه فقط شیوه برخورد و حل مسئله متفاوت می باشد. عده مهارت حل مسئله مشکل را یاد می گیرند و برخی هم نه !

نتیجه اینکه :
اگر جوانان پیش از ازدواج بفهمند که زندگی مشترک حتما حتما مشکلات و سختی هایی دارد همانگونه که خوشی هایی دارد . بهتر می توانند مشکلات را تا رفع کامل آنها ، مدیریت کنند .

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر

احتمالا شما به دنبال کلماتی مانند این بوده اید :

همسرداری-زندگی موفق-خانواده خوشبخت – خانواده برتر- خانواده موفق- دانستنی های ازدواج-دانستنی های قبل از ازدواج-رفع مشکلات زناشویی-اصول همسرداری

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×