"> مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان در ایران - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان در ایران

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

مهکام-مرلین-منسون-رهبر-شیطان-پرستی-جهان-در-ایران

مرلین منسون رهبر شیطان پرستان جهان

 

چگونه مرلین منسون  به ایران راه یافت ؟

در این بخش می خواهیم دریابیم که مرلین منسون در ایران چگونه شناخته شد ؟ و رهبر شیطان پرستی جهان چگونه توانست به جامعه ایرانی راه پیدا کند.

بدیهی است یكی از نكات مهم در تحلیل چیستی ـ چگونگی و چرایی معضلات و آسیب های اجتماعی ، فرهنگی ، بررسی نحوه ورود این جریانات به جوامع هدف می‌باشد كه ما به شرح ذیل به ارائه یافته‌های خود پرداخته‌ایم .

1. شبکه های ماهواره ای

طی سالیان گذشته ورود پدیدة آسیب‌زای بهره‌برداری بدون قاعده و غیرمجاز از تجهیزات دریافت ماهواره‌ای ،‌اثرات غیرقابل جبرانی را در سطح خانواده‌های ایرانی به همراه داشته‌است . مدیران خانواده‌هایی كه با هوشیاری و آگاهی به مضرات ” ‌بمب‌های ساعتی ” آگاهی یافتند بدون درنگ و حتی از دست دادن دقایقی این محموله‌های انفجاری را به بیرون از منازلشان پرتاب كردند ، تا دیگر اعضای عزیز خانواده‌هایشان قربانی این انفجارهای اخلاقی و اجتماعی نشوند . گروهی نیز با كم‌اطلاعی و بی‌توجهی همچنان بر استفاده از امواج مسموم اصرار ورزیده و به همین سبب است كه ‌منسون و تبعات فكری و گروهی وی به عنوان یك معضل از طریق این شبكه‌ها به خاك ایران اسلامی راه یافتند .

2. اینترنت

حضور اینترنت در كشورهای مختلف جهان در بسیاری موارد توانست ،‌ امور دریافت فایل‌های متنی ، صوتی و تصویری را تسهیل نماید . بدیهی است جریانات مخرب نظیر ” شیطان‌گرایان ” نیز از این فرصت استفاده كرده و عقاید خود را به این شبكه اطلاع‌رسانی بدون مرز وارد ساختند.

پیشنهاد مطالعه:  ارتباط شیطان پرستی و فرقه منحرف وهابیت

3. بازگشتگان از غرب

هم‌ردیف ورود بیماری‌های جسمی مهلك مانند ایدز و هپاتیت از برخی بازنشستگان غرب، بیماری‌های روحی و روانی عدیده‌ای نیز از جامعه مسموم غربی به سرزمین‌های اسلامی علی‌الخصوص ایران اسلامی راه یافت .
طبیعی است انسان‌هایی كه در فضای پاك و نسبتا سالم داخل كشور رشد كرده‌اند نمی‌توانند به راحتی پذیرای این چنین ره‌آوردهایی باشند. لكن شیفتگی تاریخی رایج در تعامل با بازگشتگان از غرب باعث برقراری پیوند و سرایت هواداری و یا بهره‌برداری از آثار این میلیاردر هالیوودی در ایران شد .

4. تكثیر محصولات رهبر شیطان پرستی در كلوپ‌ها

اصناف ارائه‌كننده خدمات فروش و تكثیر محصولات رایانه‌‌ای و فیلم طی سال‌های گذشته عمدتا به صورت غیرقانونی مبادرت به توزیع لوح‌های فشرده با مضامینی مختلف پرداخته‌اند.
در این میان چنانچه یك محصول حاوی موارد غیراخلاقی و مخرب باشد نیز به سرعت در جامعه و با هزینه بسیار اندكی رواج پیدا می‌كند.
همین جا باید متذكر شد اقدام به جای نیروی انتظامی توانسته‌است اثرات مثبتی را در جلوگیری از انتشار این محصولات منحرف‌كننده به همراه داشته‌باشد ، ‌اما این مبارزه باید ادامه داشته باشد تا سلامت جامعه حفظ شود .
كلیپ‌ها و فایل‌های صوتی مرلین كه از طرق مختلف ضبط و توزیع شده‌بود توسط
برخی از ویدئوكلوپ‌ها (كه اغلب فاقد مجوز فعالیت نیز باشند) بدون آنكه مالكین آنها حداقل اطلاعی از محتوای آموزه‌هایی كه انتشار می‌دهند داشته باشند ، به سرعت منتشر و در سطح هر منطقه صدها نسخه كه 99% آنها نیز كپی بود در دسترس جوانان قرار گرفت و بدین‌ترتیب به شكل‌گیری جریان گروه‌های شیطان‌پرستی كمك كرد .

5. مطبوعات و سایت‌ها

برخی از مطبوعات كشور ،‌ علی‌الخصوص آن گروهی كه با عنوان ” مطبوعات زرد ” شناخته می‌شوند با اهدافی به اصطلاح روشنگرانه اما در‌حقیقت تبلیغی به معرفی شخصیت فرد مورد مطالعه این پژوهش (مرلین منسون) پرداختند .
در كنار اقدامات نشریات زرد عملكرد سایت‌های خبری ـ فرهنگی نیز كه ظرافت‌های لازم را در‌خصوص رویارویی با این الگوی فاسد مراعات نكردند قابل توجه می‌باشد .

پیشنهاد مطالعه:  شیطان پرستی و موسیقی متال +ترانه های متال

6. گروه‌‌های متال

با توجه به اینكه سبك موسیقی منسون یكی از انواع موسیقی متال می‌باشد (‌مانند انواع و اقسام گرایش‌های شیطان‌پرستان) این فرد در سایه رواج گروه‌های متال در كشور شناسایی شد . گروه‌هایی كه با سهل‌انگاری برخی از مسئولان فرهنگی كشور به ابعاد كمی و كیفی فعالیت‌های خود افزودند. طبیعی است كه در میان جمعی كه دارای سبك مشترك می باشند ، فرد الهام‌بخش ، آن فردی است كه دارای شهرت بیشتر می‌باشد .
فعالیت این گروه‌های موسیقی در ایران از سویی باعث ورود و رواج هرچه بیشتر مرلین منسون و آثارش به ایران شد و از دیگر سو باعث شهرت بیشتر وی در جمع قشر جوان كشور گردید . چرا که افکار و شخصیت مرلین مانسون برایشان تشریح نشده است.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر ایرانی

منبع:313جی سی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×