"> راه های فراموشی شکست عاطفی و حل آن - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

راه های فراموشی شکست عاطفی و حل آن

راه های فراموشی شکست عاطفی و حل آن :

راه های فراموشی شکست عاطفی و حل آن

راه های فراموشی شکست عاطفی و حل آن

-تجزیه و تحلیل جنبه های مثبت و منفی رابطه.

-نگاه واقع بینانه به موضوعات (اینکه اگه مثلاً خیانت کرده یا جنبه های بد و غلط داشته اونها رو در نظر بگیریم)

-این رو بدونیم که با گذشت زمان رفته رفته حالمون بهتر میشه و واسمون قابل هضم میشه و در اوایل جدایی فکر نکنیم که تا آخر عمر به همین شکل باقی میمونیم.

-چاله های روانی خودمون رو بشناسیم که چرا درگیر چنین رابطه ای شدین.

-خودتون رو مشغول فعالیت هایی مثل ورزش ، موسیقی شاد ، دوستانی که احساس و حال خوبی بهمون میدن،کار،مطالعه و…بکنیم که کمتر ذهنمون مشغول شه،مخصوصاً در اوایل جدایی

-احساس بد نسبت به خودمون نداشته باشیم که من بد بودم که اون رفت یا رابطمون تموم شد(چرا که در بیشتر موارد علت ما نیستیم و گیر و گرفتاری و بیماری طرف مقابله و ربطی به ما نداره).

-این رو در نظر بگیرید که اگر رابطه ای اشتباه بوده و باید تموم میشد چه بهتر که الان قطع شد چرا که ادامه پیدا میکرد یا رابطه جدی تر میشد آسیب بیشتری به ما میزد و این کمک میکنه که جدایی واسمون قابل پذیرش تر باشه.

-به خودمون استراحت بدیم تا زخم های رابطه قبلی ترمیم پیدا کنه و زود درگیر رابطه جدید نشویم چرا که انتخابمون در بیشتر موارد بد وغلط خواهد بود چون حالمون خوب نیست.

پیشنهاد مطالعه:  سخنانی از دکتر هلاکویی درباره رفتار با دیگران
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×