"> داستان های س ک س ی و آسیب های اجتماعی - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

داستان های س ک س ی و آسیب های اجتماعی

داستان های س یا داستان های سکسی

قبل از هر چیز از اینکه در این مقاله مجبوریم برخی از کلمات و اصطلاحات زشت( مانند: داستان های س کسی ) را بکار ببریم معذرت می خواهیم . اما با توجه به اینکه موضوع مطروحه یکی از آسیب های اجتماعی جامعه اسلامی و ایرانی می باشد  که جوانان دختر و پسر کشورمان و خانواده های ایرانی  را مورد هدف قرار داده است . چاره ای نداریم تا برای آگاهی بیشتر پدران و مادران و والدین عزیزی که می خواهند محیط رشد فرزندشان پاک باشد ، پاک بماند.  در مورد این معضل اجتماعی نیز صحبت شود. تا ایشان با آگاهی بیشتر به تربیت فرزندان خود بپردازند.

بسیاری از مواقع شما و یا دختر و پسر شما در میان جستجوهای اینترنتی خود به برخی از عناوینی برخورد کرده باشید مانند : داستان های سکسی ،داستان س ، داستان س من و،داستان س ک س، داستانهای سکسی،داستان های س ، داستان کوتاه س، داستان 3 ک 30 ،داستان سکس با و … اینها همان داستانهایی هستند که قلب خانواده ایرانی رو هدف گرفتند هدفشان نابودی شان و منزلت خانواده ایرانی است هدفشان نابودی غیرت موجود به محارم و ایجاد هوس بیخودی به نامحرمان هست .

هدف داستان های سکسی : ترویج  زنای با محارم

بعضی از این داستان ها به گونه ای نوشته میشوند که گویا توسط یک عده تیم حرفه ای و یا توسط یک بیمار روانی نوشته شده است اما بله هر دو مورد درست هستند چون مضمون داستان ها و هدفشان این مورد را به واقعیت تبدیل میکند بله اکثر داستان توسط کارشناسان و متخصصانی نوشته میشود که یک هدف دارند اکثرشون هدشون تخریب بنیان خانواده ایرانی است این داستان ها اکثرا بر روی محارم مانور میدهد و دقیقا هدفشون زنای با محارم است . یعنی قصد دارند با نوشتن و پخش چنین داستان هایی غیرت ایرانی و حیا موجود بین محارم را از بین ببرند وگرنه حتی در بین تمام کشورهای اروپایی ایجاد روابط جنسی بین محارم کاری است وحشیانه و دور از خلق و خوی یک انسان متمدن این هدف که اکثرا از طریق افسران و کارشناسان جنگ نرم کشورهای بیگانه ای صورت میگرد که هدفشان فروپاشی یک سیستم قدرتمند هست و این یک استراتژی خیلی ماهرانه و عمومی بین تمامی حکومت هاست وقتی حکومت های درگیر نتونند از روبرو به هم ضربه بزنند سعی میکنند با جنگ نرم کل سیستم را به مرحله ی فروپاشی برسانند تا بحال همین غیرت و حیا ایرانی در خیلی جاها جلوی دشمنان ایران عزیز و سربلند رو گرفته و همین باعث شده تا دشمنان به فکر جنگ نرم و استفاده از ابزاری بنام داستان های جنسی بیفتند تا بتوانند روان ملت ایران رو به سمت یک بیماری خطرناک پیش ببرند اگر دقت کرده باشید این داستان ها اکثرا بر مبنای تجاوز به محارم و نامحرمان و یا رابطه رضایتمندانه محارم هست یا تبلیغ همجنس گرایی هست همین دشمنان در کشور خودشان چنین مواردی ( فیلم سکسی و عکس سکسی  و داستان های سکسی و جنسی ) رو فقط به سنین بالا و با اخذ یکسری مدارک هویتی و بانکی محدود کردند اما اگر توجه کنید تمامی این موارد یعنی دانلود یا تماشای فیلم و عکس و داستان های سوپر و سکسی برای ایرانیان و سایر ملل شرقی آزاد هست چرا ؟ چون قصد دارند بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار دهند .

پیشنهاد مطالعه:  تغییر رفتار کودکان از طریق الگوسازی

اما دسته دوم که افراد روانی بودند نیز معلوم است این افراد خود را باخته و از دنیا بریده میدانند و دچار انواع بیماری های روانی هستند و با این کارها قصد دارند مشکلات موجود خود را فراموش کرده و خود را از دنیای موجود و واقعی جدا کرده و به دنیای توهمی که برای خود ساخته اند پیش ببرند .

پس خانواده های ایرانی , سرپرستان عزیز خانواده های ایرانی توصیه ما به شما این است که مواظب فرزندان خود در سطح نت باشید و فرزندان خود را از مسائل گفته شده آگاه کنید چون ممکن است با عدم یکسری کنترل های ساده از آینده فرزندتان که ممکن است جزئی از بیمارن روانی شود جلوگیری کنید و اینده ای خوش را برایشان ترسیم کنید خانواده ها همیشه باید در بهترین حد صمیمت با فرزندان خود باشند تا هیچ وقت به سمت نابودی سوق داده نشوند گاهی فقط درک کردن سخنان فرزندنتان حتی به اندازه ای کوچک زندگی سالمی را برای او در پی داشته باشد .

 

در ضمن دعوت میکنم ازتون که در ادامه مقاله ای هم از افسران جنگ نرم ایران عزیز را بخوانید منبع مقاله و خبر زیر : مشرق نیوز :

به گزارش مشرق به نقل از مهر در قم، سردار احمد روزبهانی بعد از ظهر سه شنبه در کارگاه آموزشی مبلغین که در مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد به برخی ابزارها و تجهیزات دشمنان در جنگ نرم اشاره کرد و در مورد پیامدهای خطرناک استفاده از اینترنت گفت: اگر از اینترنت در رابطه با مسائل علمی و پژوهشی استفاده کنیم در حقیقت به درستی از ظرفیت آن بهره برده‌ایم اما بیش از آنکه فرهنگ استفاده از اینترنت را یاد بگیریم و یاد بدهیم اینترنت در خانه‌ها و ادارات وارد شده است.

روزبهانی اظهار داشت: ما چه بخواهیم چه نخواهیم ظرف دو سه سال آینده اینترنت در همه خانه‌ها ورود پیدا می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با بیان اینکه صدها هزار سایت مبتذل و مستهجن در فضای اینترنت ایجاد شده است، تصریح کرد: ممکن است در جامعه برای فردی که به دنبال فساد اخلاقی است، ناامنی و رودربایستی وجود داشته باشد اما کسی که از فضای اینترنت برای دوست یابی و دیدن سایت‌های مستهجن و مبتذل استفاده می‌کند پرده خجالت و رودربایستی و ناامنی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از هر ۱۰ ارتباطی که در فضای اینترنت برقرار شده و منجر به ازدواج شده، ۸ مورد منجر به ازدواج ناموفق شده است و از هر ۱۰۰ ارتباط اینترنتی، متاسفانه نیمی از آنها به فاسدشدن دختر یا پسر منجر شده است.

گسترش داستانهای مبتذل اینترنتی خطرناک است

روزبهانی گسترش داستان‌های مبتذل اینترنتی را خطرناک دانست و اظهار داشت: در فضای اینترنت داستانهایی در حد ۳ الی ۴ صفحه که نویسنده آن ابتدای داستان را به گونه‌ای نوشته است که هر کسی به آن مراجعه کرده باشد حتما اول تا آخر آن را مطالعه خواهد کرد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: اگر نوجوان یا جوانی چندین داستان اینترنتی مبتذل را مطالعه کند در رفتار و افکار وی تأثیر منفی خواهد گذاشت.

پیشنهاد مطالعه:  تفسير نقاشي کودکان

وی ماهواره را از دیگر ابزارهای دشمنان در جنگ نرم دانست و یادآور شد: بیش از ۲ هزار کانال ماهواره در ایران قابل دسترس است که تعداد قابل توجهی از آنها مبتذل و مستهجن هستند.

وی گفت: قابلیت گیرندگی بیشتر شبکه های ماهواره‌ای در کشور چین وجود دارد ولی این کشور شبکه‌هایی را که نظامش نمی‌پسندد را محدود کرده است و تنها کشوری که در مسئله ماهواره بی در و دروازه است ایران است.

گسترش بدحجابی‌ها سازماندهی‌شده است

روزبهانی با بیان اینکه ۹۰ درصد دختران و زنان بدحجاب از ماهواره‌ها و اینترنت الگو می‌گیرند اظهار داشت: تمامی طرح‌هایی که در زمینه تنگ شدن مانتوهای دختران و زنان و بدحجابی‌هایی که وجود دارد سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: برخی از فروشندگان مانتو و لوازم آرایشی و شال مجانی در اختیار برخی دختران قرار می‌دادند آنها را روانه خیابان می‌کردند و این دختران غروب به فروشگاه مورد نظر می‌رفتند و لباسشان را در می‌آوردند و لباس اصلی خودشان را می‌پوشیدند و به منزل می‌رفتند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا ادامه داد: این گونه طرح‌ها و برنامه‌ها برای تضعیف غیرت و اراده دینی جوانان انجام می‌شود.

روزبهانی با تاکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی برای مقابله با انحرافات اجتماعی اظهار داشت: هزاران نمایشگاه و سخنرانی در سطح مدارس و دانشگاهها و مساجد برگزار کردیم و عاقبت دختران فراری و ماهواره و… را مطرح کردیم و اعتقاد داریم که باید برای برطرف شدن معضلات اجتماعی کار فرهنگی هم انجام داد چراکه وقتی اطلاع رسانی و کار فرهنگی خوبی انجام نشود وضعیت جامعه نابسامان می‌شود.

شناسایی ۳۴۵ عنوان کتاب غیرشرعی در کتابفروشی‌های معتبر

رئیس پلیس امنیت اخلاقی به نوشته‌ای از یک بسیجی در مورد مقایسه بین جنگ نرم و سخت اشاره کرد و اظهار داشت: حتی یک روستا را در کشور نمی‌توان نام برد که از تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی یاد کرده اند در امان باشد.

وی ورود صنایع فرهنگی ضداخلاقی و خلاف موزاین شرعی از جمله کتابها و رمانهان مبتذل را از راهبردهای دشمنان برشمرد و تاکید کرد: در بررسی های انجام شده، ۳۴۵ عنوان کتاب خلاف موازین شرعی و عرفی از کتابفروشی های معتبر خیابان انقلاب تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در بین آنها متاسفانه کتاب ترانه های برخی هنرمندان مبتذل غربی با بهترین جنس و نوع کاغذ به صورت ترجمه شده وجود داشته است.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا به دغدغه های مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری ابتدا از تحرکات فرهنگی دشمنان به تهاجم فرهنگی یاد کرده بودند، اما وقتی این تهاجم گسترده تر شد، واژه‌های شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی را در فرمایشاتشان به کار بردند.

روزبهانی خطاب به مبلغان تاکید کرد: جنگ نرم فکر و روح جوانان را تسخیر می کند و شما باید مرهم و دوایی برای درمان دردهای فکری و روحی جوانان باشید.

مهکام مجله آنلاین آموزش خانواده سالم ایرانی

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی - خانواده خوشبخت-www.mehcom.com

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی تربیت کودک ،تربیت فرزند ،چگونه بچه هایمان را تربیت کنیم،تربیت فرزند پسر، تربیت فرزند دختر ،تربیت فرزند در اسلام ،تربیت بچه ها، تربیت بچه ،چگونه فرزند تربیت کنیم ،چگونه فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه فرزند خود را خوب تربیت کنیم ،چگونه یک فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه بچه خوب تربیت کنیم … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  مضرات قلیان کمتر است یا مضرات سیگار ؟

*********************************************

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان

چگونه والدین بهتری باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان-www.mehcom.com

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین بهتری باشیم (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر بهتری باشیم ؟ چگونه با نوجوانان رفتار کنیم ؟ چگونه با نوجوانان ارتباط برقرار کنیم؟ روش های ارتباط … ادامه مطلب »

*********************************************

مجموعه پزشک کودک – پزشک فرزند خود باشید

مجموعه پزشک کودک - اورجینال-www.mehcom.com

مجموعه پزشک کودک- آیا شما هم دنبال پزشک کودکان خوب می گردید ؟ آیا شما دوست دارید که یک پزشک کودک همیشه به شما جواب بگوید ؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید اگر خدای ناکرده در انتهای شب روزهای خاص تعطیل بچه ای علائمی از بیماری بروز داد باید چه کاری انجام دهید ؟ ما به … ادامه مطلب »

*********************************************

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی آموزش فرزندپروری موفق تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان ما برای بسیاری از چیزها هزینه می کنیم مثلا برای تفریح برای سرگرمی برای خوردن و … برای یادگیری بسیاری … ادامه مطلب »

*********************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

*********************************************

خرید اینترنتی آموزش بافتنی – زیبا بپوشید

خرید اینترنتی آموزش بافتنی

خرید اینترنتی آموزش بافتنی مزیت خرید اینترنتی آموزش بافتنی این است که با توجه به قیمت بالای پوشاک بافتنی با کمی هزینه برای خرید آموزش بافتنی براحتی می توانید با کمترین هزینه زیباترین ، قشنگ ترین لباس های بافتنی را برای خودتان و کسانی که دوستشان دارید ببافید . در ضمن حتی می توانید با بافتن و فروختن تولیدات خودتان … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×