"> خرید از مراکز خرید کیش را در نوروز از دست ندهید - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

خرید از مراکز خرید کیش را در نوروز از دست ندهید

خرید از مراکز خرید کیش را در نوروز از دست ندهید.

خرید همیشه یک بخش قشنگ سفر بوده و هست، تقریبا غیره ممکن هست کسی سفر برود و خرید نکند، حتی یک سوغاتی کوچک .

حال اگر سفر ما به یک  منطقه آزاد تجاری باشد یک امتیاز مثبت است و میتوانید با خیال راحت و با قیمت مناسب خرید کنید.

کیش یکی از مناطق آزاد تجاری کشور است که اتفاقا مراکز خرید متنوعی دارد که برندهای متنوع دنیا در این مراکز خرید به فروش می رسند.

از مهمترین و شیرین ترین لحظات سفر به کیش بخش خرید کردن و دور زدن در بازار ها و مراکز خرید کیش است . غیر ممکنه کسی به کیش بیاد و از بازارهای متنوع و مهیج کیش دست خالی بیرون بره.

از اونجایی که بازارهای کیش یکی از اصلی ترین جاذبه های کیش برای مسافران محسوب میشوند. اگر تور کیش را برای سفر نوروز خود انتخاب کرده اید از این مقاله چند مرکز خرید کیش را معرفی کرده است غافل نشوید.

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش است که در زمینی به مساحت ۲۸٬۸۸۰ متر مربع در شهرک صدف احداث گردیده است.

معماری مرکز خرید مروارید کیش برگرفته از ایران باستان و دوره هخامنشیان است که به دست هنرمندان چیره دست ایرانی طراحی شده است.

بازار مروارید کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش

بازار مروارید کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید مروارید کیش ۱۲ ورودی و ۸ بازارچه دارد که همگی با اسامی ایرانی مثل آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا نام گذاری شدند.

پیشنهاد مطالعه:  تور مالزی و تمام آنچه که بدانید اینجاست

تالار مرکزی که با گچ‌بری، سنگ‌کاری، مس کاری و یه آب‌نمای قشنگ تزیین شده ، این بازارچه‌ها را به هم وصل میکند. درضمن در مرکز خرید مروارید کیش هر شب موسیقی زنده و قرعه کشی برگزار می شود.

 

مرکز تجاری کیش

یکی دیگر از بازار های معروف و متنوع کیش مرکز تجاری کیش است این بازار در زمینی به مساحت 40000 متر مربع، در چهار طبقه، در شرق جزیره و در نوار سیاحتی كیش احداث و در سال 1379به بهره برداری رسید.

هرآنچه که برای خرید احتیاج دارید از پوشاک گرفته تا تجهیزات رایانه ایی همگی در این مرکز خرید جمع شده اند.

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری، با زمینه فعالیت:

پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مرکز خرید پردیس یک 1

از بازار هایی که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد بازار پردیس یک 1 کیش است این بازار به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده است.

مرکز خرید پردیس 1 کیش در دو طبقه طراحی شده و شامل 200 واحد تجاری میباشد.

مرکز خرید پردیس یک

مرکز خرید پردیس یک

فروشگاه های تجاری بازار پرديس 1 شامل انواع مختلف پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن هاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذایي، سيستم هاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانس های مسافرتي، شعب بانک ها، رستوران، چایخانه سنتى، کافی‌شاپ و كافی‌نت می باشند.

پیشنهاد مطالعه:  تور مالزی و تمام آنچه که بدانید اینجاست

مرکز خرید دامون کیش

بازار و مرکز خرید دامون کیش از جدیدترین و مجهزترین مراکز  خرید کیش میباشد که در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر احداث شده است.

بازار و مرکز خرید دامون کیش

بازار و مرکز خرید دامون کیش

در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند و محیطی دلپذیر را برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم مینمایند.

در مرکز خرید دامون در کیش که یکی از مراکز تجاری کیش محسوب میشود انواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، عینک ، کامپیوتر ولپ تاپ ، موبایل ، طلا و زیورآلات ، شکلات و مواد غذایی ، قنادی ، رستوران و کافی شاپ وجود دارد.

منبع : https://mehcom.com

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×