"> تمدن غرب روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تمدن غرب روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع

تمدن غرب روابط فرازناشویی

نویسنده مطلب نگاهی گذرا به تمدن غرب روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع داشته است و به گزارش های منتشره از سوی مجامع غربی استناد می کند . خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

تمدن غرب ، روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع

تمدن غرب ، روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع

تمدن غرب روابط فرازناشویی و فرزندان نامشروع

ایدئولوژی لیبرالیسم و فرزند نامشروع آن «فمینیسم» با تکیه بر اباحه گری و برنتافتن حدود الهی در حلال و حرامش، تمام تلاش خود را برای گذر از مرزهای حق و حدود شرعی کرده است .

همچنین سعی دارد «لسه فر» و لذت گرایی محض را در تمام شئون زندگی بشر نهادینه سازد.

پاردایم لیبرالیسم که ذیل سوپر پارادایم اومانیسم تعریف می گردد، انسان را محور عالم قرار می دهد و تمام امور دیگر را مبتنی بر آن تنطیم میکند و «بگذار هر آن چه دلش می خواهد انجام دهد» را محور حرکت بشر غربی قرار می دهد.

مولود نا مشروع لیبرالیسم یعنی همان فمینیسم هم، همه ی توان خود را برای زدودن حیا در عرصه ی گیتی به کار گرفته است تا نابودی و هلاکت حرث و نسل۱ را رقم بزند.

وجود زن که می تواند بلد طیبه ای۲  باشد که نسل صالح و سالم، حاصلش است با ایدئولوژی فمینیسم حیا از وجودش رخت بسته و هلاکتش رقم می خورد.

با امریکن لایف استایل و یا سبک زندگی غربی، به جای آن که حرث وجود زن۳ ، بلد طیبه ای باشد تحت حمایت و حفاظت حارث و کشاورزی توانا، می شود بیابانی خشک و سر راهی.

چنین می شود که هر حیوان درنده ای از آن عبور کرده و از آن تمتع می جوید و حاصل آن چیزی نخواهد بود جز فسادی که بر وجود آن زن مستولی می گردد و علف های هرزی که حاصلش می شود.

پیشنهاد مطالعه:  3000 زن دلایل خیانت زنان به همسرانشان را مشخص می کنند

انسان غربی آزاد است تا انتهای مرز حیوانیت برود و  تبدیل به حیوانی شود که بدون هیچ حد و مرزی فسادی عظیم را در زمین رقم بزنند و این فساد ممکن نیست جز با هلاکت حرث و نسل و نابودی زنان و از بین بردن حیای و عفت.

از تمدنی که حجاب را از سر زنان بر میدارد، روابط آزاد جنسی را قانونی می داند و حقوق هم جنس بازان را مجاز و حیا که میوه ی درخت ایمان است را می زداید.

به حرث وجود زن تجاوز می کند تا مولود های نامشروع خود را در قواره ی جهانی منجی بشریت بداند، و این سبک زندگی باطل را در تمام جهان بگستراند، نمی توان جز این انتظار داشت که بیشتر فرزندانش ولدالزنا باشند.

جالب تر آنجاست که خود این تمدن آمار رسمی فرزندان نامشروع و زنازادگان سرزمین خود را منتشر می کند!

در صفحه ی ۱۴ گزارش World Family Map 2014، به موضوع ازدواج و هم باشی۵  و این که در بسیاری از کشورها به دلایل متعدد هم باشی جایگزین نهاد ازدواج شده است اشاره می کند.

همچنین در این بخش به افزایش پرورش فرزندان خارج از ازدواج  هم اشاره می شود.

صفحه ی ۱۴ گزارش world family map 2014

صفحه ی ۱۴ گزارش world family map 2014

در صفحه ی ۱۸ این گزارش به موضوع فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند۶  و به عبارتی زنا زاده۷ هستند اشاره می کند.

گزارش world family map 2014

گزارش world family map 2014

و در ادامه نمودار آمار زنازادگان (فرزندانی که خارج از تعهد رسمی ازدواج به دنیا آمده اند) کشورهای مختلف را ارائه می کند که نمودار را مشاهده می فرمایید.

world-family-map-2014-تولد-فرزندان-نامشروع

world-family-map-2014-تولد-فرزندان-نامشروع

همان گونه که مشخص است، کشورهای شرقی کمترین آمار فرزندان زنا زاده را دارند و کشور های آفریقایی، آمریکایی و اروپا بیشترین آمار فرزندان نامشروع را به خود اختصاص داده اند.

پیشنهاد مطالعه:  اشتباهات دوران نامزدی - 10 اشتباه رایج در دوران نامزدی

به عنوان نمونه ۴۱ درصد کودکان آمریکایی، ۵۵ درصد کودکان نیوزیلند، ۸۴ درصد کودکان کلمبیا و ۵۶ درصد کودکان فرانسه نا مشروعند و توسط زوجینی که به شیوه ی هم باشی با یکدیگر زندگی می کنند به دنیا آمده اند.

این گزارش رسمی سند بی آبرویی تمدنی حرام زاده است که مبتنی بر ایدئولوژی باطل لیبرالیسم، ادعای ابرقدرت بودن می کند.

و رؤیای تسخیر جهان را بر سر دارد و بدتر آن است که عده ای مسلمان نما سنگ این تمدن حرام زاده پرور را بر سینه می زنند تا آن را در جامعه ای که مردم آن مسلمانند پیاده سازند. اما اینان بدانند که

 جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زهوقا
و وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ‌

والسلام من اتبع الهدی


 پی نوشت تمدن غرب روابط فرازناشویی:

۱- وَ إِذَا تَوَلَّى سَعَى فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیهَا وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لاَ یُحِبُّ الْفَسَادَ ( بقره ۲۰۵)

و چون برگردد [ یا ریاستى یابد ] کوشش مى‏کند که در زمین فساد نماید و کشت و نسل را نابود سازد ، و خداوند تباهکارى را دوست ندارد .

۲-وَ الْبَلَدُ الطَّیِّبُ یَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ وَ الَّذِی خَبُثَ لاَ یَخْرُجُ إِلاَّ نَکِداً کَذٰلِکَ نُصَرِّفُ الْآیَاتِ لِقَوْمٍ یَشْکُرُونَ‌ (۵۸اعراف)

و زمین پاک [ و آماده ] ، گیاهش به اذن پروردگارش برمى‏آید ; و آن [ زمینى ] که ناپاک [ و نامناسب ] است [ گیاهش ] جز اندک و بى‏فایده برنمى‏آید . این گونه ، آیات [ خود ] را براى گروهى که شکر مى‏گزارند ، گونه‏ گون بیان مى‏کنیم .

۳-در آیه ۲۲۳ سوره ی بقره زن به مثابه ی حرث است.

پیشنهاد مطالعه:  چه سوالهایی را در جلسه خواستگاری باید بپرسیم ؟

نِسَاؤُکُمْ حَرْثٌ لَکُمْ فَأْتُوا حَرْثَکُمْ أَنَّى شِئْتُمْ وَ قَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ اعْلَمُوا أَنَّکُمْ مُلاَقُوهُ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ‌ (۲۲۳)

زنانِ شما کشتزار شما هستند . پس ، از هر جا [ و هر گونه ] که خواهید به کشتزار خود [ در ] آیید ، و براى شخص خودتان [ در بهره‏مندى از آنها ] پیشدستى کنید و از خدا پروا کنید و بدانید که او را دیدار خواهید کرد ، و مؤمنان را [ به این دیدار ] مژده ده .

۴- دانلود متن کامل گزارش از اینجا امکان پذیر است.

۵-cohabition شکلی از زندگی مشترک که در آن زن و مرد بدون هیچ تعهد رسمی ازدواج در یک خانه زندگی می کنند و با یکدیگر روابط جنسی آزاد دارند.

۶- Nonmarital child bearing زن و مردی که به شیوه ی هم باشی زندگی می کنند و خارج از تعهد رسمی ازدواج بچه دار شده و فرزندان خود را پرورش می دهند.

۷- در احکام اسلامی هر ارتباط جنسی ای که خارج از نعهد رسمی ازدواج باشد مبتنی بر صریح آیه ی قرآن زناست و فرزندان آنان ولدالزنا و نامشروع تلقی می شوند.

وَ لاَ تَقْرَبُوا الزِّنَى إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَهً وَ سَاءَ سَبِیلاً (۳۲اسراء )

و به زنا نزدیک مشوید ، چرا که آن همواره زشت و بد راهى است .

* این مطلب پاسخی بود به مطلبی در خبرگزاری عصر ایران که با تحریف سخنان استاد حسن عباسی سعی در تخریب چهره ی ایشان و تحریف سخنانشان داشته است

بازنشر: salehat.blog.ir

نوشته خانم مهدیه منافی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×