"> اگر فرزند دوقلو می خواهید بخوانید اگر هم نه بازهم بخوانید ! - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

اگر فرزند دوقلو می خواهید بخوانید اگر هم نه بازهم بخوانید !

مهکام-اگر فرزند دوقلو می خواهید بخوانید اگر هم نه بازهم بخوانید !

آیا فرزند دوقلو می خواهید ؟

زنانی که شیر زیاد می نوشند ۵ برابر بیشتر از زنانی که فرآورده های حیوانی نمی خورند شانس داشتن فرزندان دوقلو دارند.

افزایش شمار دوقلو ها

شمار فرزندان دوقلو در طی ۳۰ سال گذشته به نحو قابل توجهی و در بعضی کشورها تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.به عقیده متخصصین مداواهای نازایی و اینکه زنان باردار شدن را به تاخیر می اندازند می تواند به توجیه این موضوع کمک کند.ولی بنا بر تحقیقات مورد بحث رژیم غذایی نیز می تواند نقش مهمی در این مورد داشته باشد.
ایسکانیوز- تحقیقات تازه نشان می دهد که یک رژیم غذایی که در آن فرآورده های لبنیاتی زیاد باشد، شانس این که یک زن باردار، دوقلو به دنیا آورد را به مقدار زیادی افزایش می دهد.

سرویس علمی و پژوهشی ایسکانیوز گزارش داد ، طبق این تحقیقات که توسط یک مجله علمی صورت گرفته، زنانی که شیر زیاد می نوشند ۵ برابر بیشتر از زنانی که فرآورده های حیوانی نمی خورند شانس داشتن فرزندان دوقلو دارند.

در این بررسی ها شمار مادران صاحب دوقلو که شیر زیاد مصرف می کرده اند با آن دسته از زنان صاحب دوقلو که گیاه خوار بوده یا فرآورده های حیوانی نمی خورده اند مقایسه شده است.
پژوهشگری که مسئول این پروژه است می گوید زنانی که به فکر باردار شدن هستند، از آنجا که به دنیا آوردن نوزاد دوقلو با مشکلاتی همراه است، بهتر است برای کاهش احتمال داشتن دوقلو در خوردن گوشت و فرآورده های لبنیاتی امساک کنند.

پیشنهاد مطالعه:  تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی - خانواده آسمانی

هموطن گرامی :

هزینه کردن برای آموزش و یادگیری ، سرمایه گذاری برای آینده است .

پدر و مادری می توانند یک خانواده موفق و فرزندانی سرآمد تربیت کنند که با آگاهی کامل از چگونگی پرورش و تربیت فرزند از همان دوران حاملگی و حتی قبل تر، آموزش های لازم در این زمینه را ببینند .

به عنوان مقدمه ای بر تعلیم و تربیت صحیح فرزند سالم لازم است که تمام مواردی که در هنگام بارداری و دو سال اول زندگی کودک بدان نیاز دارند را آموزش ببینند . به همین منظور ما به شما سفارش می کنیم با اطمینان خاطر از اینکه هزینه کردن برای داشتن فرزندی بهتر سرمایه گذاری برای آینده است. حتما راهنمای کامل دوران بارداری و شیردهی را ملاحظه کنید و با عزمی راسخ تصمیم بگیرید.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق ایرانی

آموزش تربیت فرزند دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش کامل تربیت فرزند از پروفسور دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی – با داشتن این مجموعه کامل می توانید هر جایی که هستید حتی در حین رانندگی ، آشپزی و … اصول تربیت فرزند و نکات مهم تربیتی را از دکتر فرهنگ هلاکویی بیاموزید  ادامه مطلب »

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کارشناس برنامه خانواده – می توانید فنون و روشهای ، طراحی برش و دوخت را یاد بگیرید و با کمترین هزینه به یک خیاط ماهر تبدیل شوید  ادامه مطلب »

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و بچه داری و نگهداری نوزاد از بدو تولد و حتی حاملگی تا 2 سالگی کودک- اگر قرار است که ما فرزندی داشته باشیم چه خوب است که بهترین بچه دنیا مال ما باشد … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  راه کارهای تربیت کودک با عشق و محبت
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×