"> ارتباط شیطان پرستی و فرقه منحرف وهابیت - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

ارتباط شیطان پرستی و فرقه منحرف وهابیت

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتباط شیطان پرستی و وهابیت

درباره ارتباط شیطان پرستی و وهابیت باید گفت که اینها دو مثال از مسلکها و فرقه های انحرافی هستند که متاسفانه دامنگیر مردم جهان شده اند، این دو هر چند ظاهرا متفاوت می باشند اما وقتی می بینیم که یک هدف را دنبال می کنند و آن نابودی ارزش های الهی و دینی در سراسر دنیا و به انحراف کشاندن مردم از راه رستگاری که صراط مستقیم است آنگاه شاید بد نباشد که از خود بپرسیم که آیا شیطان پرستی و وهابیت ارتباطی با هم دارند یا خیر ؟

مهکام-مجله-اینترنتی-آموزش-خانواده-ارتباط-شیطان-پرستی-و-فرقه-انحرافی-وهابیت

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده – ارتباط شیطان پرستی و فرقه انحرافی وهابیت

شاخ شیطان چیست ؟

جالب اینجاست که پیامبر اکرم(ص) نیز از ظهور فرقه وهابیت خبر داده و آنان را به شاخ شیطان تشبیه نموده است، روایت اینچنین است:

پیامبر (ص) فرمودند: “خدایا! منطقه شام را برای ما پر برکت نما! خدایا! منطقه یمن را برای ما پر برکت نما”!گروهی که در آن جا حضور داشتند، گفتند که ای رسول خدا! و در منطقه نجد ما؟ (یعنی برای پر برکت شدن آن جا نیز دعا کن). پیامبر (ص) اعتنایی به درخواست این افراد نکرده و بعد از اصرار مجدد آنها، در مرتبه سوم اعلام کردند که آن جا جایگاه آشوب ها و زمین لرزه ها است و شاخ شیطان (وهابیت) از آن جا نمایان خواهدشد.( صحیح بخاری، ج ۲، ص ۲۳،)

به هر حال در دهه های اخیر برخی اقدامات همسو از این دو فرقه رخ داده است که به بررسی آن می پردازیم:

ارتباط شیطان پرستی و تخریب نماد های اسلامی و تاریخی عربستان

با توجه به تخریب روز افزون نمادهای تاریخی و اسلامی در عربستان مقابله با حذف نمادهای مراسم حج از سوی دولتها و مردم مسلمان جهان ضروری است وقتی علل برخورد رژیم آل سعود وهابی را با نمادها و اماکن مسلمانان در سرزمینهای مقدس مکه و مدینه بررسی میکنیم علاوه بر تفکر صهیونی وهابیت سرمنشاء این تخریبها را در نفوذ جریان شیطانی فراماسونری میابیم تا جایی که بازسازی شهرهای مقدس مکه و مدینه زیر نظر یکی از فراماسونهای مشهور قرار گرفته است. نورمن فاستر یکی از فراماسونهای انگلیسی از افرادی است که قرار است پروژه ملک عبدالله ، پادشاه وهابی سعودی در مکه را بر عهده بگیرد.
هم اکنون بیش از ۱۴ قرن است که مسلمانان جهان در راستای عمل به یکی از فرایض الهی و اسلامی در این ایام خود را به سرزمین حجاز و خواستگاه حج ابراهیمی می رسانند و با به جای آوردن عظیم ترین فریضه اسلامی قدرت خود را به رخ سایر ادیان وانسانهای عالم میکشانند
مطمئنا وقتی دانشمندان علوم مختلف طبیعی از نجوم و زیست شناسی گرفته تا فیزیک و شیمی طواف انبوه انسانهای مسلمان را بر گرد خانه کعبه که طبق آخرین بررسی های دانشمندان مرکز ثقل خشکیهای عالم است میبینند و آن را با گردش سیارات و کرات در عظیمترین اجسام آسمانی بر گرد ستاره ها و نوترونها و الکترونهای یک اتم بر گرد پروتون را در ریزترین ذرات شناخته شده مقایسه میکنند در حقانیت دین مبین اسلام که احکام آن بر اساس فطرت تمام مخلوقات عالم تبیین شده است هیچ شکی به خود راه نمیدهند.
طی سالهای اخیر که وهابیت با نفوذ و حمایت قدرتهای استکباری در سرزمین عربستان سعودی شکل گرفته است و به خصوص طی چند سال اخیر بسیاری از نمادهای اسلامی این سرزمین در شهرهای مدینه و مکه مورد تعرض قرار گرفته است.
این حرکت با تخریب حرم مطهر ائمه بقیع در سال ۱۳۴۳ ه ق ، آغاز شد و اکنون نیز شاهد برچیدن نمادهای فریضه حج در اعمال سعی بین دو کوه صفا و مروه و همچنین قرار دادن دیوار به جای آبلیسک هایی که به عنوان نماد شیطان در سرزمین مکه قرار گرفته بود تا حاجیان آنها را رمی کنند هستیم.
نماد کهن شیطان در صحرای عرفات که در ۲۱ کیلومتری شمال مکه قرار داشت و هر ساله توسط میلیون‌ها زائر خانه خدا در مناسک «رمی جمرات» در سه نوبت سنگ باران می‌شد در سال‌های اخیر، حکومت سعودی این سه نماد باستانی را، که نه تنها از نظر مناسک اسلامی بلکه از نظر تاریخ ادیان و اسطوره‌شناسی نیز واجد اهمیت منحصر‌به‌فرد بودند، برداشت و به جایش دیواری ساده گذارد. با این تغییر، که قطعاً تصادفی نبود، «رمی شیطان» از غنی ترین نماد برائت انسان از شیطان تهی شد.

در فضایی نماد ابلیسک نماد شیطان از مناسک حج حذف می‌شود که سر نورمن فاستر معمار بزرگ انگلیسی و ماسون بلندپایه که بازسازی مکه به دست اوست، در سراسر جهان نمادهای ابلیسک یا به تعبیر دیگر «هرم‌های ایلومیناتی» را به پا می‌کند.
وقتی علل این برخورد رژیم وهابی آل سعود را بررسی میکنیم علاوه بر تفکر صهیونی وهابیت سرمنشاء این تخریبها را در نفوذ جریان شیطانی فراماسونری میابیم تا جایی که بازسازی شهرهای مقدس مکه و مدینه زیر نظر یکی از فراماسونهای مشهور قرار گرفته است نورمن فاستر یکی از فراماسونهای انگلیسی از افرادی است که قرار است پروژه ملک عبدالله ، پادشاه وهابی سعودی در مکه را بر عهده بگیرد.
از هم اکنون با حذف کوههای صفا و مروه و همچنین آبلیسک مناسک رمی جرمات در حج همچنین بسیاری از مکانها مقدس و مورد احترام مسلمانان میتوان به نقشه شوم وهابیت که نوکران و عمال صهیونیسم در سرزمین حجاز هستند پی برد مطمئنا اگر وضع به همین منوال پیش رود و دولتها و ملتهای اسلامی دست روی دست بگذارند طی چند سال آینده هیچکدام از نمادهای تاریخی شهرهای مکه مدینه باقی نخواهد ماند.
حتی پیش از آنکه این طرح ها برای بازسازی چهره مسجدالحرام آغاز گردد ، بسیاری از مسلمانان پیرامون نوسازی هایی که در مکه در جریان بود نگران بودند. ایجاد یک شهر مدرن ، کمترین شباهت را با زادگاه پیامبر اسلام(ص) خواهد داشت. زائران می توانند از شعب استارباکس شیر قهوه خریده و از فروشگاه های زنجیره ای کنتاکی یا مک دونالد غذا تهیه کنند. علاوه بر این طی سالهای اخیر اولین مدرسه اسلام یعنی خانه حضرت خدیجه سلام الله علیها ، همسر پیامبر نیزبه دلیل همین افزایش موج ساخت و ساز ها در مکه تخریب شده است. متاسفانه باید اقرار نمود مطمئنا با پیشبرد چنین طرح هایی ، خسارات و آسیب های بیشتری متوجه بناهای تاریخی مکه خواهد گردید هرچند حاکمان عربستان سعودی چندان نگران حفاظت از این بناهای تاریخی نیستند، چراکه از نظر آنها ، اسلام تکریم چنین بناهایی را برابر با بت پرستی می داند.

پیشنهاد مطالعه:  تعریف شیطان پرستی چیست ؟

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر ایرانی

منبع:جی 313

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×