"> احساسات همزمان با مدفوع کردن کودک در شخصیت او - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

احساسات همزمان با مدفوع کردن کودک در شخصیت او

احساسات همزمان با مدفوع کردن کودک در شخصیت او

کودکان به طور خواسته یا ناخواسته در هنگام دفع مدفوع احساسات و حالات مختلفی را تجربه می کنند که این حالات در شخصیت او در بزرگسالی بی تاثیر نیست . برخی از این تاثیرات را از میان سخنرانی های دکتر هلاکویی برای شما بازگو می کنیم :

احساسات همزمان با مدفوع کردن کودک در شخصیت او-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

احساسات همزمان با مدفوع کردن کودک در شخصیت او-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

دکتر هلاکویی :

مشکل مدفوع و رفتار اشتباه والدین در یک تا سه سالگی باعث اضطراب وسواس کینه تو زی حسادت و بسیاری از بیماری های روانی در بزرگسالی میشه.

اگر به هر دلیلی کودکان احساسی بدی به مدفوع داشته باشند خودشون رو نگه میدارند و دچار یبوست میشوند و کار میتونه تا جایی بالا بره که تا چند روز تا چند هفته قادر به دفع نخواهند بود. اسیب فیزیکی صدمه به جهاز هاضمه است، اما زمینه روانی او بسیار بد است. چنین بچه هایی به خاطر درد و وحشتی که تحمل میکنند بسیار حساس و شکننده هستند. خسیس و خود دار بودن و رها نکردن ویژگی دیگریست.

در دوران بزرگسالی هر چه دارند نگه میدارند حتی اشغال بیرون ریختن براشون مشکله، مثل روزنامه و نامه های قدیمی که حاضر نمیشوند دور بریزند. حتی در ابراز محبت و عشق هم دچار مشکل میشوند و احساساتشونو تو خودشون نگه میدارند.

کینه توز و بدجنس میشن چون دیده ان همه خوشحال و ارومند و تنها اونها دچار درد و وحشت بوده ند. از اینکه دیگران دچار طلاق یا ورشکستگی بشن خوشحال میشن. لجباز و کله شق هستند. گستاخ هستند و با همه جنگ دارند اما نامش رو رکی و رو راستی میذارند. به حریم دیگران تجاوز میکنند.

پیشنهاد مطالعه:  آموزش بهبود روابط با خواهر یا برادر پرخاشگر به فرزندان

این افراد به تمیزی اهمیت میدند و وسواسی هستند یا برعکس اصلا به بهداشت اهمیت نمیدند. این افراد از هر نوع موضوع و اتفاق جدید هراس دارند. معمولا شکاک هستند. احساس قربانی بودن و مظلوم بودن رو به خاطر درد و وحشت دوران کودکی همه عمر به دوش میکشند.

بعضی از اوقات یا از نشون دادن بدنشون بیزارند یا برعکس بدن برهنه شونو به بقیه نشون میدند و معمولا از این کار لذت میبرند. بعضی از اونها از داشتن رابطه جنسی متنفر میشن یا برعکس به اون تمایل بسیار پیدا میکنند. به طور خلاصه سیستم خبری کاملا به هم میریزه. اگر باهوش باشند سیستم حسی رو خاموش میکنند و تنها به عقل پناه می اورند. این افراد از اتفاقات کوچک لذتی نمیبرند و تنها دنبال هدفهای بزرگ هستند.

سی دی پرورش،تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تولد تا 3 سالگی دکتر هلاکویی

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده –

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×