"> آموزش تند خوانی و تقویت حافظه مدرن - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه مدرن

آموزش تند خوانی مدرن

تند خوانی مدرن + مهارت های تحصیلی دیگر

تند خوانی مدرن + مهارت های تحصیلی دیگر

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه مدرن محصولی مورد نیاز برای تمام پشت کنکوری ها و تمام دانش آموزانی که می خواهند در درس و تحصیل موفقیت بدست آورند ؟

این محصول به دانش آموز کمک می کند تا با یادگیری مهارت های تحصیلی مهم مانند تندخوانی بتوانند مشکلات درسی و تحصیلی خود را براحتی از بین ببرند .

این محصول به دانش آموزانی که دچار افت تحصیلی شده اند و نمرات خوبی ندارند کمک می کند تا با یادگیری مهارت های درسی ، عقب ماندگی خود را جبران کنند .

در این مجموعه یک سری از مهارت های تحصیلی مهم را می آموزید که برای تحصیل بهتر و یادگیری بیشتر از اهمیت خارق العاده ای برخوردار است ؟

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه مدرن-www.mehcom.com

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه مدرن-www.mehcom.com

 

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

این آموزش تقویت حافظه که به صورت فایل صوتی با پسوند amr قابل پخش در گوشی های همراه آماده شده است ، مجموعه ای روش، برای تقویت حافظه است که توسط موسسه تندخوانی نصرت به فارسی ترجمه شده است .

این مجموعه شامل تکنیک های هری لرن ، صاحب بزرگترین و قوی ترین حافظه در دنیا و تکنیک های دیگر استادان تقویت حافظه در دنیاست.

زیر بنای حافظه خوب هنر توجه و خوب دقت کردن

این مجموعه در حال حاضر مشکل فنی دارد اما می توانید از پیشنهاد زیر استفاده نمایید.

 

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه-www.mehcom.com

آموزش تند خوانی و تقویت حافظه-www.mehcom.com

این پیشنهاد مهکام به شماست :

دانلود کامل آموزش تقویت سریع حافظه و آموزش تند خوانی دکتر سیدا

پیشنهاد مطالعه:  ارزیابی تحصیلی فرزندان اول دوم و آخر خانواده

هموطنان گرامی می توانید فایل صوتی ذهن برتر یا آموزش تقویت سریع حافظه و آموزش تند خوانی دکتر سیدا را در همین قسمت دانلود کنید.

فرمت فایل صوتی : wma

حجم فایل صوتی : 176 مگابایت

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×